وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 2 تير 1402 ساعت 10:10   |   کد مطلب: 43050
رئیس اداره کتابخانه‌های‌ ملایر خبر داد:
برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت‌هیجان در کتابخانه آورزمان
رئیس اداره کتابخانه‌های‌عمومی شهرستان ملایر گفت: باتوجه به اهمیت مباحث روانشناسی، توجه به مسائل روحی و روانی افراد در خانواده و اجتماع، کارگاه روانشناسی مدیریت‌هیجان در کتابخانه قهرمان پاکبین آورزمان برگزار شد.

به گزارش نافع، سیدمهدی آخشیک با اشاره به برگزاری کارگاه روانشناسی مدیریت هیجان در کتابخانه قهرمان پاکبین آورزمان اظهار کرد:  امروزه با گستردگی جوامع و تاکید بر اهمیت مباحث روانشناسی، توجه به مسائل روحی و روانی افراد در خانواده و اجتماع، لزوم پرداختن به مسائل و معضلاتی که بعضا افرادی در خانواده و اجتماع با آن روبه رو هستند، بیش از پیش احساس می‌شود .

وی افزود: گاهی در خانواده عضوی با مسئله‌ای  روانی و ذهنی روبه‌روست و بدون یاری گرفتن از کارشناسان می‌تواند تبعات سخت و جبران ناپذیری برای فرد،خانواده و در نهایت جامعه داشته‌باشد.

رئیس اداره کتابخانه‌های‌عمومی شهرستان ملایر بیان کرد: در این راستا با همکاری کارشناسان موسسه کیمیای نیک‌اندیشان‌صبح‌زندگی اقدام به برگزاری جلسه‌ای با موضوع «مدیریت هیجان و مهارت‌های ارتباط قوی و موثر» برگزار شد.

وی با اشاره به استقبال  زنان و مادران خانه داراز این برنامه تصریح کرد: با توجه به استقبال و در راستای تامین نظر و دیدگاه مراجعان تلاش می‌شود تا این کارگاه و کارگاه‌هایی با موضوعات مشابه به صورت پیوسته در کتابخانه‌های شهرستان برگزار شود.

آخشیک با اشاره به پیگیری مباحث دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی و در نشست مکتابخانه‌های عمومی بخش زند تصریح کرد: در راستای این جشنواره برنامه‌های متنوع فرهنگی برگزار می‌شود.

وی گفت: یکی از مشکلات بخش زند گستردگی این بخش و تعدد روستاهای فاقد کتابخانه است که در راستای  پوشش فرهنگی  روستاهایی که از نعمت کتابخانه و دسترسی آسان به منابع کتابخانه محروم هستند، پیگیری هایی برای ارائه خدمات فرهنگی انجام شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما