وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 9 شهريور 1402 ساعت 11:07   |   کد مطلب: 43232
فرمانده انتظامي شهرستان همدان از دستگيري سارق مشاعات ساختمان در مجتمع هاي مسکوني واقع در یکی از شهرک های شهر همدان با برآورد خسارت 2 ميليارد ريالي خبر داد

به گزارش نافع، سرهنگ" هادي نجفي صالح "در تشريح اين خبر گفت : با اعلام چندين فقره سرقت از مشاعات و صندق صدقات از مجتمع هاي مسکوني در یکی از شهرک های شهر همدان مراتب شناسايي و دستگيري سارق در دستور کار قرار گرفت .

وي در ادامه گفت : بر همين اساس مامورين کلانتري 16 مدني با رصد تصاوير بدست آمده از دوربين هاي مداربسته و همچنين بکارگيري منابع و مخبرين شخصي را در اين خصوص شناسايي که پس از هماهنگي با مقام قضايي وي را دستگير کردند.

وی افزود: پس از انتقال متهم به کلانتري به سرقت هاي متعدد از صندوق صدقات و همچنين مشاعات ساختمان اعتراف که بنا به تائيد نماينده کميته امداد بطور ميانگين حدود مبلغ 2 ميليارد ريال از صندوق صدقات سرقت نموده است که با تشکيل پرونده و جهت سير مراحل قانوني تحويل مقام محترم قضايي گرديد .

سرهنگ نجفي صالح گفت : استفاده از جک هاي آرام بند و نصب آن بر درب ورودي آپارتمان و مجتمع هاي مسکوني و همچنين استفاده از سيستم دوربين هاي مداربسته از جمله راه هاي پيشگيري از سرقت مي باشند که از همشهريان عزيز خواستاريم با رعايت اينگونه موارد ياري رسان ما در برقراري نظم و امنيت باشند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما