وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 16 تير 1393 ساعت 11:45   |   کد مطلب: 8190
دستگیری سارقان دريچه‌هاي فاضلاب شهر همدان
به دنبال مفقود شدن تعدادي از دريچه هاي فاضلاب شهر همدان ماموران انتظامي اين شهرستان دو سارق و يک خريدار اموال مسروقه را شناسايي و دستگير كردند.

به گزارش نافع به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان همدان، سرهنگ "فرامرز به گذر" رييس پليس آگاهي استان همدان در تشريح اين خبر گفت: بدنبال وصول چند فقره گزارش از اداره آب و فاضلاب شهرستان همدان مبني بر سرقت دريچه هاي فاضلاب سطح شهر، اين موضوع در دستور کار ماموران انتظامي شهرستان همدان قرار گرفت که در اين راستا يک نفر سارق بهمراه 4 عدد دريچه فاضلاب در سطح شهر مشاهده و قبل از اينكه نامبرده فرصتي براي فرار داشته باشد، دستگير شد.

وي با اشاره به اين مطلب كه اخيراً در سطح شهر همدان گزارش هاي زيادي مبني بر سرقت دريچه هاي آب وفاضلاب به يگان هاي انتظامي ارسال شد و به احتمال زياد اين متهم در ديگر سرقت‌هاي مشابه نقش داشته است، اضافه كرد: متهم جهت انجام تحقيقات تكميلي به پليس آگاهي استان همدان انتقال يافت.

سرهنگ به گذر افزود: پس از انتقال نامبرده به اداره پليس، از وي در خصوص كشف دريچه هاي فاضلاب تحقيق که با توجه به مدرك بدست آمده به ناچار لب به اعتراف گشود و به 38 فقره سرقت دريچه فاضلاب از مناطق مختلف شهر همدان اقرار و اعتراف کرد كه سرقت هاي مذكور را با همدستي فرد ديگري انجام داده است.

سرهنگ به گذر با اشاره به دستگيري همدست اين متهم ادامه داد:در ادامه تحقيقات پليسي كليه محل هاي سرقت تاييد و مشخص شد سارقان پس از سرقت، دريچه هاي سرقتي را به يك نفر مالخر فروخته اند كه ضمن هماهنگي با مقام قضايي نامبرده نيز دستگير شد.

رييس پليس آگاهي استان همدان در خاتمه خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به همراه نماينده حقوقي اداره آب و فاضلاب به دادسرا اعزام و متهمان با قرار صادره روانه زندان شدند.

دیدگاه شما