وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 19 شهريور 1393 ساعت 13:57   |   کد مطلب: 9409
شناسايي و دستگيري 2نفر سارق داخل خودرو وكشف 36فقره سرقت
جانشين انتظامي استان همدان از دستگيري 2نفر سارق وسايل داخل خودرو و کشف36 فقره سرقت در همدان خبر داد.

به گزارش نافع به نقل از مرکز اطلاع رسانی انتظامی استان همدان، سرهنگ خرم روي در تشريح اين خبر گفت: به دنبال وقوع سرقت هاي متعدد داخل خودرو در سطح شهرستان همدان ،رسيدگي به اين موضوع در دستور کار ماموران پليس آگاهي اين شهرستان قرار گرفت.

وي افزود:ماموران پليس آگاهي با انجام گشت هاي هدفمند در سطح شهريك نفر سارق به هويت (ع-ا) كه در امر سرقت داخل خودرو فعاليت مي کردواز سارقان سابقه دار و حرفه اي مي باشد را شناسايي و در حين سرقت از داخل چادر مسافران در "ميدان بابا طاهر" به همراه يك دستگاه گوشي مسروقه دستگير کردند.

وي افزود: متهم در تحقيقات پليسي به 11 فقره سرقت وسايل داخل خودرو از قبيل گوشي همراه ، پخش خودرو ، فلش و وجه نقدويك فقره سرقت گوشي همراه از داخل چادر مسافران که جمعا" 12فقره مي باشد اعتراف کرد.

اين مقام مسوول همچنين از دستگيري سارق ديگري كه در امر سرقت داخل خودرو فعاليت مي کرد خبر داد و گفت:ماموران پليس آگاهي فردي به هويت(ح-ب) که از سارقان سابقه دار و حرفه اي مي باشد را شناسايي و در حين سرقت از ساختمان در حال ساخت حوزه علميه به همراه اموالي از قبيل آهن آلات ، دينام ، فرقون و...دستگير کردند.

جانشين انتظامي استان گفت:متهم در تحقيقات پليسي به 23 فقره سرقت باطري خودرو در مناطق مختلف شهرستان همدان ويك فقره سرقت از ساختمان در حال ساخت حوزه علميه که جمعا" 24 فقره مي باشد اعتراف کرد.

سرهنگ خرم روي درخاتمه بيان داشت: متهمان به همراه پرونده تشکيلي به دادسرا منتقل و با قرار صادره روانه زندان شدند.

دیدگاه شما