وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 13 آبان 1393 ساعت 07:22   |   کد مطلب: 10609
بیانیه بسیج اصناف استان همدان در خصوص 13 آبان
امروزه استکبار جهانی و رسانه های وابسته به آن در تلاش هستند که با دروغ پراکنی جو ناامنی را در فضای کشور ایجاد کرده و افکار مردم جهان را نسبت به ایران اسلامی مسموم کنند.

بسم الله الرحمن الرحیم

راهپیمایی 13 آبان سال جاری در شرایطی برگزار می شود که رفتار دوگانه و دو پهلوی  مسئولین آمریکایی در مذاکرات اخیر موجب ادامه بی اعتمادی ملت ایران نسبت به گفتار و رفتار امریکایی ها شده است و اصناف مسلمان استان همدان همچون سال های گذشته نشان خواهند داد که حضور در صحنه یک حماسه ماندگار برای ملت ایران است که با شعار محکم «مرگ برآمریکا» باید در برهه حساس کنونی رقم زده شود.

سيزدهم آبان ماه يك نقطه عطف تاريخي براي پيشينه سترگ سرافرازي ملت آزاده ايران محسوب مي شود . سه حماسه عظيم تاريخي اين روز هريك سهم به سزايي در شكل گيري تاريخ معاصر مبارزات ضد استعماري ملت ايراني محسوب مي شوند . در 13 آبان1343 مرجع بزرگ شيعيان جهان حضرت امام خميني (ره) به جرم دفاع از شرف و استقلال ملت ايران تبعيد شد چرا كه در برابر لايحه ضد ايراني و اهانت آميز كاپيتولاسيون كه عزت و غرور ايراني را به شدت خدشه دار مي كرد شجاعانه به مقاومت برخاست

13 آبان سال 1357 دژخيمان رژيم ضد مردمي ، دانش آموزان مظلوم به پاخاسته در برابر ظلم و بي عدالتي را به گلوله بستند و يك سال پس از آن در 13 آبان 1358 ملت ايران در حركتي غرور انگيز و تاريخي سفارت آمريكا كه مركز توطئه هاي بزرگي همچون كودتاي ضد ايراني 28 مرداد 1332 بود را غرور آميز به تسخير گرفت .انقلاب اسلامی ایران را می توان به جرات تجلی تمام نمای استکبار ستیزی و آزادی خواهی به معنای نفوذ در رفتار ملت ها وکشور های دنیا بدون تهدید وارعاب به شمار آورد.

تبعید حضرت امام (ره) ، کشتار دانش آموزان انقلابی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا از حوادث الهام بخش و آموزنده شش دهه مبارزه پیروزمندانه ملت ایران علیه دولت‌استکباری آمریکا به شمار رفته و با برخورداری از ظرفیتهای توانمند‌ساز به الگوی بی بدیل استکبار ستیزی و مقاومت ضد‌آمریکایی ملل جهان تبدیل شده است.

امروز به دلیل برملا شدن بخشی از حقایق و واقعیات پشت پرده ژست‌های بشر دوستانه و دموکراسی مأبانه دولتمردان و دولت زنان حاکم بر کاخ سفید، قدرت ظاهری و هیمنه پوشالی آمریکا با سقوط مفرط و بیش از هر دوره تاریخی چهره و هویت استکبار آمریکا و فرمانبرداری این امپراطوری خود ساخته از صهیونیست‌ها اثبات شده است.

این مقوله (استکبار ستیزی)که برخواسته از روح عدالت خواهی ملت عزیزمان است روز به روز در دل وجان اقشار مختلف انقلابی وبصیر تنومند تر ونیرومند تر می گردد وشاهد این مدعا حضور به موقع در صحنه ها ومیدانهای حساسی چون 9دی و22بهمن لبیک دوباره به نظام ولایی ونیز مشارکت در صحنه راهپیماییها علیه استکبار جهانی در راس آنها آمریکای جنایت کار و رذل وانگلیس واسرائیل خبیث وملعون دانست که این همه حکایت از احساس مسئولیت آنان در قبال سرنوشت تمامی مردم آزادیخواه وعدالتجوی جهان دارد. چه کسی می تواند جنایات امریکای پلید را در حق ملت ایران آنهم از بعد از انقلاب تا کنون نادیده بگیرد؟این جرثومه فساد واستکبار به قدری برملل مظلوم جهان جنایت مرتکب شده که در یک روز و چند روز وهمچنین در سطح یک کنفرانس ودادگاه نمی شود موارد نقض وجنایاتش را احصاء کرد.آری امروز محاکمه سران جنایت کار به دست مردم جهان در حال انجام است.

امروزه استکبار جهانی و رسانه های وابسته به آن در تلاش هستند که با دروغ پراکنی جو ناامنی را در فضای کشور ایجاد کرده و افکار مردم جهان را نسبت به ایران اسلامی مسموم کنند؛ دشمنان همچنان  با اتخاذ فشار تحریم و موانع اقتصادی درصدد از بین بردن عزم راسخ و همت جوانان این مرزو بوم هستند ولی قطعاً با بصیرت مردم ولایتمدار مغضوب می شوند. 

نظام اسلامی ایران امروز در عرصه بین الملل در تمامی کرسی های مطالبه گری وعدالتخواهی همصدا با سایر ملل مسلمان وآزادیخواه اعلام کرده که نظام کفر به پایان راه خود رسیده وخیلی نزدیک است که شاهد فروپاشی واضمحلال آنها باشیم.

اما مستکبرین ودست نشانده های مغفول داخلیشان بدانند که بسیجیان مسلمان با حضور در راهپیمایی پر برکت 13آبان یک بار دیگر حربه ای آنها را در سلب روحیه استکبار ستیزی ملت ایران خنثی خواهند کرد.

بسیجیان اصناف استان همدان ضمن حضور همه جانبه و فعال در مراسم  و گراميداشت سيزدهم آبان روز ملي مبارزه با استكبار جهاني كه مصداق كامل و بارز هر گونه استكبار و زورگويي در عرصه بين المللي مي باشد بر لزوم وحدت ملي ايرانيان در برابر هرگونه تهديد خارجي عليه منافع ملي ايرانيان و حق نسل هاي ايراني در برخورداري از انرژي هسته اي تأكيد مي كند و ضمن گراميداشت فداركاريهاي ملت بزرگ ايران در هر سه رويداد تاريخي 13 آبان اعلام مي دارد آينده ايران زمين با وحدت و هوشياري ملي اسلامي مردم فداكار و رهبري داهيانه آينده اي رو به پيشرفت ، سرفراز و بالنده خواهد بود .

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما