وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 21 آبان 1394 ساعت 11:54   |   کد مطلب: 17215
عضو کمیسیون بررسی برجام در مجلس گفت: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران در نوک پیکان توطئه ها و نیرنگ های آمریکا قرار دارد و دولتمردان باید قدم های خود را در مذاکرات محکم تر بردارند.

به گزارش نافع، ابراهیم کارخانه ای افزود: امروز با کشوری در حال مذاکره هستیم که دشمن شماره یک ملت ایران بوده و سوابق دیرینه در بدعهدی و عهد شکنی دارد؛ بنابراین دولتمردان باید مراقب باشند تا امکان هر نوع عهدشکنی از طرف آن ها گرفته شود.

وی تصریح کرد: آمریکایی ها در بدعهدی و عهدشکنی، شهره آفاقند و کمتر کشوری را می توان یافت که از حیله و نیرنگشان در امان مانده باشد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سوابق تاریک آمریکا در پایبندی به تعهدات خود اظهار کرد: آمریکایی ها در موارد مختلف همیشه عهدشکنی داشته اند که نمونه آن، پرداخت نکردن مبلغ متعهد شده در قبال آزادی گرونگان ها و بحث لبنان است که با پادرمیانی ایران صورت گرفت.

کارخانه ای ادامه داد: همچنین در الجزایر و ژنو نیز به همین صورت عمل کردند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر گرفتن تضمین محکم درباره لغو همه جانبه تحریم ها از آمریکا و اتحادیه اروپا خاطرنشان کرد: منویات ایشان نشانگر نگرانی در این باره است و نبود نظارت دقیق و لحظه ای به فرموده معظم له، خسارت های جبران ناپذیری را برای نظام به بار می آورد.

کارخانه ای تصریح کرد: امروز برخی افراد دلسوز در جریان برجام را "دلواپس" و "دل نگران"  می نامند، اما واقعا کدام عقل سلیم می پذیرد که در معامله با شیطان بزرگ و دشمن شماره یک ملت بتوان دل گرم و آرام بود.

وی گفت: امروز مجلس با قرار گرفتن در بطن جریان، برجام را چندین بار مطالعه و تمام راه های نفوذ دشمن را شناسایی کرده و براساس علم و آگاهی حرف می زند، اما اظهارات برخی افراد از روی جهالت و نداشتن اشراف کامل به این موضوع است.

پایان پیام/م.ت

دیدگاه شما