وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 2 تير 1402 ساعت 10:08   |   کد مطلب: 43049
رییس شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه به عنوان نمایندگان مردم در شورا وظیفه داریم زمینه‌های افزایش خوش‌بینی در جامعه را فراهم کنیم، گفت: در این خصوص باید آنچه مربوط به مدیریت شهری است را مد نظر قرار دهیم.

به گزارش نافع، محمود مسگریان در جلسه علنی صحن شورا با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال جاری، اظهار کرد: سال سرنوشت‌سازی را در پیش رو داریم و هدف دشمنان تحت‌الشعاع قرار دادن این انتخابات است به نحوی که مشارکت مردمی کم باشد.

وی با بیان اینکه به عنوان نمایندگان مردم در شورای شهر وظیفه داریم زمینه‌های افزایش خوش‌بینی و امید در جامعه و در بین شهروندان را فراهم کنیم، گفت: در این خصوص باید آنچه مربوط به مدیریت شهری است را مد نظر قرار دهیم تا این افزایش رضایت‌مندی منجر به افزایش حضور در انتخابات شود.

رییس شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به اجرای سامانه خدمات یکپارچه و الکترونیک شهرداری، بیان کرد: این مهم اقدام خوبی بوده و موجب کاهش حضور فیزیکی مردم در شهرداری شده است؛ آثار یکپارچه‌سازی را باید مردم به عینه مشاهده کنند.

مسگریان در بخش دیگر سخنانش با اشاره به انجام پرواز حجاج همدانی از فرودگاه همدان، خاطرنشان کرد: اقدام فراهم کنندگان پرواز حجاج از همدان به جده قابل تقدیر و مایه خرسندی است.

وی در ادامه به دیگر رویدادهای پیش رو طی سال جاری در همدان اشاره کرد و افزود: برگزاری کنگره هشت هزار شهید دوران دفاع مقدس از رویدادهای مهم امسال است و با هدف انجام هماهنگی‌های بیشتر مدیریت شهری در این خصوص، اعضای شورای شهر طی روزهای آینده بازدیدی از دبیرخانه کنگره خواهند داشت.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما