وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 20 آبان 1394 ساعت 14:36   |   کد مطلب: 17196
یکی از بزرگترین اشتباهات استراتژیک دولت این بود که به جای برنامه ریزی و تمرکز قدرت خود برای تحقق اقتصاد مقاومتی، راه نجات را در ارتباط با غرب دانست و اشتباه کرد.

عضو کمیته هسته ای مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب در گفتگوی اختصاصی با "نافع" افزود: درواقع اقدام هدفمند و برنامه ریزی شده ای از طرف دولت در این باره صورت نگرفت و  همانطور که رهبری گفتند؛ اخیرا برنامه ای را تقدیم ایشان کرده اند.

ابراهیم کارخانه ای با اشاره به سخنان رئیس جمهور مبنی بر قرار گرفتن در مسیر رونق و عبور از رکود اظهار کرد: در دو سال گذشته موضع گیری ها و نگاه دولت برای علاج شرایط نامناسب اقتصادی کشور به خارج از مرزها معطوف بوده و راه نجات را در اقدامات برون مرزی  می دانستند.

وی تصریح کرد: این نگاه دولت و رئیس جمهور تا اندازه ای بود که حتی تمام مسائل کشور را به رفع تحریم ها پیوند می زدند و وعده می دادند که با توافق نامه، مشکلات اقتصادی کشور بهبود پیدا می کند، اما اکنون با پی بردن به اشتباه خود  به صراحت اعلام می کنند که  دست کم دو سال زمان نیاز دارد.

کارخانه ای خاطرنشان کرد: تنها راه نجات اقتصاد کشور، نگاه به درون است زیرا در هر عرصه ای که مدیران ما نگاه به درون داشتند و چشم امید خود را از بیگانگان قطع کردند به موفقیت دست یافتند که نمونه آن، پیشرفت های هسته ای و دفاعی کشور هست که امروز نظام جمهوری اسلامی ایران را در قله معادلات سیاسی منطقه جای داده است.

پایان پیام/م.ت

دیدگاه شما